جدید ترین اخبارقم

جدید ترین اخبارقم

سریع ترین پایگاه خبررسانی استان قم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 21706
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خبر داد افزایش 40 درصدی بودجه شهرداری قم برای سال آینده1391/12/4(جمعه)

 حسن بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری قم برای سال 1392 در موعد مقرر یعنی پایان دی ماه در اختیار شورای اسلامی شهر قم گذاشته شده است بیان کرد: این بودجه هم اینک در حال بررسی است و امیدواریم که تا یک هفته الی 10 روز آینده تصویب شود.

وی در ادامه افزود: بودجه‌ای که شهرداری همه ساله به شورای اسلامی شهر تقدیم می‌کند، شامل دو بخش است که هر بخش به موارد خاصی از بودجه می‌پردازد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در بخش تبصره‌ها نزدیک به 30 تبصره وجود دارد که هر یک به توضیح بخشی خاص از بودجه، ضرورت و نحوه تنظیم آن پرداخته است.

بختیاری ابراز داشت: بخش دیگری که در بودجه لحاظ شده، همان بخش اصلی بودجه است که به صورت کامل و جامع هزینه‌های جاری و عمرانی شهرداری را در سال 1392 بیان کرده است.

وی در ادامه گفت: منابع بودجه‌ای که شهرداری برای تصویب به شورا تحویل می‌دهد، از دو بخش در‌آمدهای شهرداری و همچنین بخش فروش اوراق مشارکت و کمک‌هایی که در موارد مختلف از سوی دولت انجام می‌شود، تشکیل شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: از بخش درآمدهای داخلی شهرداری برای سال 1392، نزدیک به 550 میلیارد تومان بری هزینه‌های عمرانی و جاری در نظر گرفته شده که از این میزان 110 میلیارد تومان به هزینه‌های جاری و حدود 440 میلیارد تومان به هزینه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

تحقق 80 درصدی درآمدهای داخلی شهرداری قم

بختیاری با اشاره به اینکه در سال جاری 80 درصد از پیش‌بینی‌های درآمدی شهرداری قم محقق شده است ادامه داد: عمده هزینه‌ای که در بخش هزینه‌های جاری بر عهده شهرداری قرار دارد، مربوط به هزینه‌های خدمات شهری است؛ از مجموع 110 میلیارد تومان اعتبار جاری حدود 100 میلیارد تومان آن به این بخش اختصاص دارد.

وی بودجه سال 91 شهرداری قم را نزدیک به 380 میلیارد تومان بیان کرد و اظهار داشت: بودجه‌ای که برای سال آینده از سوی شهرداری بیان شده نسبت به سال گذشته با افزایش 40 درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در ارتباط با این موضوع بیان کرد: این افزایش مبلغ در بودجه سال آینده به دلیل افزایش قیمت‌ها بوده است.

جلوگیری از تعریف پروژه عمرانی جدید در قم

بختیاری اضافه کرد: مهمترین فعالیت‌هایی که در بخش عمرانی بودجه مد نظر قرار گرفته، مربوط به مباحث مختلف مورد نیاز شهر قم از جمله ایحاد تاسیسات و تسهیلات شهری، بهبود محیط شهری، ایجاد اماکن فرهنگی و ورزشی، ایحاد تاسیسات در‌آمدزا، تملک‌های املاک و اراضی مربوط به پروژه‌های نیمه تمام و مواردی از این قبیل خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که امسال برای تامین بودجه با آن مواجه بودیم و در سال آینده نیز احتمالا با آن درگیر خواهیم بود، مبنای شورای شهر در بودجه صرفه‌جویی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  در پایان یکی از مهمترین اهداف شورای شهر قم را افزایش کارایی بودجه 92 دانست و بیان کرد: در این زمینه رویکردی که مدنظر ما قرار گرفته است، تکمیل پروژه‌های در حال ساخت و جلوگیری از تعریف پروژه جدید خواهد بود و این موضوع سبب افزایش کارایی بودجه می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ا . ح . ر تاريخ: جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.جدیدترین اخبارقم را شما دراین وبلاگ مشاهده میکنید. درخبرنامه عضو شوید.نظریادتون نره موفق باشید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to new--news.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com